KORPA:

Koristite je isto kao u bilo kojoj prodavnici. Smeštajte u nju proizvode koje ste odabrali. To još
uvek ne stvara obavezu da ih i kupite. Ako se predomislite, samo zamenite proizvod u korpi.

DODAVANJE PROZVODA U KORPU:

Kliknite na dugme „Dodaj u korpu“,proizvod će biti ubačen i dobićete detaljan pregled prizvoda.

PREGLED SADRŽAJA KORPE:

Klikom na dugme „Korpa“ u gornjem, desnom delu ekrana, možete,u bilo koje vreme, videti
sadržaj Vaše korpe. Možete nastaviti odabir ili potvrditi i poručiti proizvode iz korpe klikom na
„Potvrdi“.

UKLANJANJE PROIZVODA IZ KORPE:

Kliknite na dugme „Briši“ (simbol x) u Vašoj korpi. Imajte na umu da proizvod nije izbrisan iz
korpe dok god se nalazi u njoj.
Molimo Vas da pre pritiska na dugme „poruči“ detaljno pregledate Vašu porudžbinu i ispravnost
svih podataka, jer pritiskom ovog dugmeta na zadnjem koraku Vi ste uputili prodavcu
porudžbenicu, odnosno izdali ste obavezujući nalog za kupovinu i obavezali ste se da izvršite
plaćanje.
Porudžbenica će biti potvrđena putem e-maila o potvrdi porudžbenice. Potvrdom porudžbenice
prodavac prihvata ponudu za zaključenje ugovora i time se Ugovor smatra zaključenim.
Iako se ažuriranje stanja vrši više puta u toku dana, može se desiti da se utvrdi da poručen
proizvod nije dostupan. U slučaju da naručenog artikla nema na zalihi, Kupac će biti obavešten
putem e-maila ili na broj telefona.
Prodajna cena proizvoda naznačena je uz svaki proizvod. Cene na Internet stranici iskazane su
sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).

Proizvode poručene na našem sajtu možete platiti pouzećem kurirskoj službi (odnosno kada preuzimate paket) ili uplatom na nas tekući račun.

Porudžbine pristigle od ponedeljka do petka do 15h biće obrađene istog dana. Sve porudžbine pristigle nakon toga biće obradjene sledeći radni dan. Nakon što porudžbina bude obrađena primićete potvrdno obaveštenje putem maila ili na vas broj telefona.

Rok isporuke proizvoda koji su raspoloživi na stanju je 2-3 radna dana. Isporuka se ne vrši nedeljom i državnim praznicima Republike Srbije.

Naš partner za isporuku je: Post Express

Garancija na mehanizam sata je 24 meseci. Garantni list se šalje se uz proizvod i u njemu je
detaljno navedeno šta sve spada pod garancijom. Šifra ili serijski broj broj se upisuje u garantni
list, overava se pečatom i potpisom prodavca. Garantni rok počinje danom prodaje.
Garancija pokriva greške u proizvodnji i materijalu. Iz prava na garanciju izuzeta su oštećenja
koja su posledica neadekvatne upotrebe, loma, posledica pokušaja dorade, popravke sata ili
zamene baterije u neovlašćenom servisu.
Ukoliko je garancija uvažena, otklanja se popravkom proizvoda, zamenom za novi isti ili
adekvatan drugi iste vrednosti ili se vraća novac kupcu a zadržava reklamiran proizvod.

Bliži uslovi garancije određeni su Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Ova prava ne
utiču niti na bilo koji način ograničavaju prava kupca koja proističu iz važećeg Zakona o zaštiti
potrošača.

Povrat iz bilo kog razloga:
Rok za povrat robe kupljene u našoj internet prodavnici je 14 kalendarskih dana, računajući od
dana preuzimanja robe od kurira. Sve troškove povrata snosi kupac osim u slučajevima kada
kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod. Roba mora da bude vraćena u stanju u kakvom
je i isporučena, znači sat/nakit/naočare ne smeju biti nošeni, narukvica ne sme da se skraćuje.
Roba se mora adekvatno zapakovati za slanje, osim ako se ne vraća direktno u naš
maloprodajni objekat (adresa je dostupna na podnožju sajta). Vezano za povrat robe kupci nas
mogu kontaktirati na broj telefona (061/2222-657) ili nam se obratiti putem maila
(timesatovi19@gmail.com).
Reklamacije:
U slučaju reklamiranja proizvoda popunjava se univerzalni reklamacioni list, prezentuje
reklamirana roba i prikazuje garancija, na licu mesta u maloprodajnom objektu (adresa je
dostupna na podnožju sajta) ili slanjem na istu adresu. Ako se reklamirana roba šalje na adresu
“TIME satovi” ne snosi odgovornost za oštećenja nastala u transportu.
Ukoliko je reklamacija uvažena, otklanja se popravkom proizvoda, zamenom za novi isti ili
adekvatan drugi iste vrednosti ili se vraća novac kupcu a zadržava reklamiran proizvod.
Bliži uslovi prava na reklamaciju određeni su Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Ova
prava ne utiču niti na bilo koji način ograničavaju prava kupca koja proističu iz važećeg Zakona
o zaštiti potrošača.

Da bismo uspešno obradili vašu narudžbinu potrebni su nam vaše ime i prezime, adresa, e-mail
i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i
da vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. U naše ime obavezujemo se da ćemo
čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o
kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa
dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima. Svi zaposleni u “TIME satovi” odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti ih prosleđujemo trećim licima.